Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystentka Zarządu Warszawa
Asystent zarządu / Recepcjonista (k/m)

Asystent zarządu / Recepcjonista (k/m)

Wojas Development Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Zgierska 1
5 000 - 7 000 zł brutto/mies.
młodszy specjalista (junior) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
4 godz. temu
Dołącz do naszego zespołu! Poszukujemy:
Asystent zarządu / Recepcjonista (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zgierska 1
Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu!

Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz odgrywać kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura, a także w udzielaniu wsparcia naszemu Zarządowi. Jeśli masz doświadczenie w administracji, wyjątkowe umiejętności komunikacyjne oraz potrafisz efektywnie zarządzać wieloma zadaniami, czekamy na Twoją aplikację!

Główne obowiązki:
  • Powitanie klientów i gości, zarządzanie recepcją oraz obsługa korespondencji
  • Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań, podróży służbowych oraz przygotowywanie dokumentów.
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura, koordynacja zaopatrzenia oraz pomoc w organizacji wydarzeń.
Wymagania:
  • Doświadczenie na stanowisku Asystentki Zarządu, Asystentki Administracyjnej lub Recepcjonistki.
  • Umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz przestrzeganie norm profesjonalnej etykiety.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Samodzielność w obsłudze urządzeń biurowych.
  • Doskonała znajomość języka polskiego i angielskiego.
  • Doświadczenie w branży nieruchomości będzie atutem.
  • Znajomość języka ukraińskiego będzie atutem.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Dynamiczne i wspierające środowisko pracy.
    Szansa na współpracę w firmie, która kształtuje przyszłość rynku nieruchomości.
  • Dołącz do nas i bądź częścią firmy, która zmienia rynek nieruchomości!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Wojas Development sp. z o.o.

Kancelaria powstała w 2008 roku. Obszarem specjalizacji są usługi doradcze związane ztransakcjami finansowymi, projektami PPP i rynkiem nieruchomości. Klientami sąbanki, przedsiębiorstwa z branży energetycznej, deweloperzy. 

Podobne oferty

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Pracownik recepcji

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń.
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   Warszawa    praca zdalna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka w Biurze Zarządu i Administracji

    Noble Securities S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres Twoich zadań: współpraca z administracją budynku w zakresie prac konserwacyjnych, kart dostępów, powierzchni, wyposażenia, współpraca z dostawcami w zakresie zamawiania towarów, urządzeń, materiałów biurowych i eksploatacyjnych, odbieranie, przełączanie połączeń...