Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Asystentka Zarządu Poznań
Asystent Zarządu / Office Manager

Asystent Zarządu / Office Manager

WebDoctor
Poznań
praca stacjonarna
3113 dni temu

Co mam u Was robić?

 

Agencja WebDoctor istnieje od 2007 roku. Zajmujemy się projektowaniem strategii eMarketingu dla naszych Klientów i kompleksową ich realizacją.

 

Obecnie poszukujemy Asystenta Zarządu / Office Managera do nowoczesnego biura WebDoctor sp. z o.o. . Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za płatności, przesyłki pocztowe i kurierskie, administrację biura, współpracę z kontrahentami.

Poznaj nasz zespół:
Asystent Zarządu / Office Manager
Miejsce pracy: Poznań

Twoje miejsce pracy będzie usytuowane za piękną ladą recepcyjną, gdzie będziesz na co dzień przyjmował kontrahentów, dostawców przesyłek pocztowych, klientów. Ważne, abyś dbał o relację z nimi - przygotował im zawsze jakiś smaczny napój i ugościł w hollu - na kanapie przed TV.

 

Twoja praca będzie niezwykle odpowiedzialna. To właśnie dzięki Tobie biuro będzie funkcjonować bez zarzutu, płatności od klientów będą odnotowywane na czas, a w każde święto biuro będzie wyglądać uroczyście i wyjątkowo. Będziesz dbać o poprawne działanie wszystkich sprzętów - takich jak drukarki, sprzęt agd/rtv, a także firmowe samochody. Będziesz w tym celu miał do dyspozycji wielu sprawdzonych kontrahentów, którym możesz delegować wiele prac.

 

"Nie wymagamy, abyś znał się na wszystkim, ale wymagamy - abyś umiał wszystkiemu zaradzić :)"

 

Jeśli szukasz ciepłej posadki przy biurku i ograniczonej ilości codziennych zajęć - nie składaj aplikacji,

 

ale jeśli jesteś osobą komunikatywną, niezwykle dobrze zorganizowaną, pracowitą jak pszczółka i umiejącą rozwiązywać największe problemy biurowe z niezwykłym wdziękiem i gracją - to jest praca dla Ciebie!

 

Oferujemy:
  • Pracę w stabilnej i ciągle rozwijającej się firmie w Poznaniu,
  • Stałe godziny pracy: pn. - pt. od 8.00 do 16.00,
  • Dostęp do branżowej prasy, książek,
  • Komfortowe miejsce pracy w nowoczesnym i klimatyzowanym biurze WebDoctor,
  • Dostęp do PlayStation i innych rozrywek na przerwach i po pracy,
  • Całodobowy dostęp do biura w dowolnej porze dnia i nocy,
  • Ekspres do kawy parzący: kawę, czekoladę, macchiato, cappuccino, herbatę... i wiele innych kombinacji ;)
  • Nowoczesną i uporządkowaną infrastrukturę wymiany informacji (intranet, TV do prezentacji w biurze, indywidualna profil w centrali telefonicznej),
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia poprzez udział w wielu ciekawych projektach,
  • Wewnętrzne szkolenia,
  • Możliwość pracy w młodym i pełnym pomysłów zespole specjalistów,
  • Możliwość zaprojektowania własnego wzoru koszulki firmowej,
  • Wiele sesji fotograficznych (przekonasz się sam),
  • Szalone imprezy integracyjne.
Wyzwania:
  • Bieżący kontakt z kontrahentami firmy oraz z dostawcami,
  • Koordynacja zaopatrzenia w niezbędne artykuły; stała kontrola nad stanem zaopatrzenia w firmie,
  • Prowadzenie działań windykacyjnych w oparciu o przygotowane procedury oraz narzędzia stworzone w tym celu,
  • Prowadzenie inwentaryzacji mienia firmy, dbanie o dobry stan mienia firmy,
  • Dbanie o porządek mienia firmy oraz odpowiednie jego oznakowanie zgodne z inwentaryzacją,
  • Odpowiedzialność za prawidłowe (terminowe, całościowe oraz odpowiedniej wysokości) ubezpieczenie całego majątku firmy,
  • Bieżące wystawianie dokumentów płatniczych oraz wezwań do zapłaty,
  • Koordynowanie poprawnego obiegu dokumentów i odpowiedniej ich archiwizacji,
  • Bieżąca pomoc dla Klientów firmy w zakresie zmiany danych, duplikatów faktur, dodawania osób kontaktowych oraz tworzenie stosownej dokumentacji w związku z tymi działaniami,
  • Kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
  • Odpowiedzialność za każdorazowe sprawdzenie stanu przychodzących przesyłek kurierskich do firmy i zgłoszenie natychmiastowej reklamacji w razie stwierdzenia ich uszkodzenia,
  • Nadzór nad poprawnym przebiegiem delegacji,
  • Dbanie o odpowiedni wystrój biura firmy (święta, rocznice, jubileusze),
  • Szczególna dbałość o porządek i oznakowanie archiwizowanych dokumentów oraz mienia firmy,
  • Współpraca z biurem rachunkowym obsługującym firmę,
  • Codzienna dbałość o urządzenia vendingowe (o ich sprawność, czystość i gotowość do pracy),
  • Odpowiedzialność za codzienne wykonanie procedury wejścia oraz procedury wyjścia,
  • Odpowiedzialność za podejmowanie gości w firmie organizację spotkań,
  • Prowadzenie korespondencji z klientami i kontrahentami firmy.
Wymagania:
  • Ponadprzeciętne umiejętności organizacji pracy swojej i przełożonego,
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (czytanie i słuchanie, sprawdzane podczas assessment center - jeśli rozumiesz to nagranie - to dobry sygnał :) ),
  • Lekkie pióro, potrzebne do prowadzenia korespondencji mailowej z klientami i kontrahentami,
  • Ponadprzeciętna komunikatywność i asertywność w kontaktach z ludźmi,
  • Umiejętność posługiwania się MS Word i MS Excel (sprawdzana podczas assessment center),
  • Prawo jazdy kat. B oraz obycie w prowadzeniu pojazdów w codziennym ruchu ulicznym.
Mile widziane:
  • Przyjazna aparycja,
  • Poczucie estetyki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Poznaj nas z innej strony ;)
ZAUFALI NAM:
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....