Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o buduje Podkarpacki ekosystem innowacji i startupów poprzez budowanie relacji pomiędzy jego członkami. Jest facylitatorem i łącznikiem pomiędzy światem nauki, biznesu i administracji. Pracuje z firmami, instytucjami naukowymi, uczelniami, środowiskiem studenckim i startupami. Inwestuje w projekty badawcze o wysokim potencjale do komercjalizacji poprzez instrumenty finansowe dla jednostek naukowych. Stwarza przestrzeń prototypowania oraz społeczność studentów, startupów i kół naukowych.
Asystent Zarządu / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie czynności administracyjnych Kadry Zarządzającej;
- Profesjonalny kontakt z klientami i partnerami firmy, dbanie o wizerunek spółki;
- Prowadzenie kalendarza i skrzynki pocztowej (zarządzanie mailami oraz raportowanie o najważniejszych wiadomościach);
- Przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych oraz organizowanie telekonferencji i harmonogramów pracy Kadry Zarządzającej;
- Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów, prezentacji i materiałów na spotkania biznesowe zewnętrzne i wewnętrzne;
- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism oraz prezentacji;
- Obsługa korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych, korzystanie z urządzeń biurowych sekretariatu;
- Organizacja wyjazdów służbowych Kadry Zarządzającej, w tym rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych;
- Realizowanie innych zadań zlecanych przez Kadrę Zarządzającą;
- Ścisła współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi PCI oraz otoczeniem społeczno-gospodarczym Spółki.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) oraz narzędzi Google;
- Swobodne posługiwanie się językiem angielskim;
- Wysoka kultura osobista;
- Doskonała komunikacja interpersonalna, asertywność;
- Umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami;
- Terminowość i bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Samodzielność;
- Nastawienie na współpracę oraz pomoc organizacyjną dla gości i pracowników;
- Zaangażowanie, kreatywność w rozwiązywaniu problemów;
- Prawo jazdy kat. B;
- Mile widziane doświadczenie na analogicznym lub zbliżonym stanowisku.
Oferujemy
- Umowę o pracę (zadaniowy czas pracy);
- Pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności;
- Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy);
- Zakres wynagrodzenia: 3 000 – 5 000 zł netto, adekwatnie do posiadanego doświadczenia.