Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych;
Kompleksowa obsługa klientów;
Prowadzenie ewidencji wszystkich zapytań klientów w systemie raportowania;
Analizowanie i odpowiadanie na najczęściej zgłaszane zapytania;
Współpraca z działem IT.
Biegła znajomość języka niemieckiego lub duńskiego, fińskiego, szwedzkiego, portugalskiego, francuskiego (poziom C1);
Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2);
Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
Znajomość pakietu MS Office;
Mile widziane doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego;
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Zatrudnienie w międzynarodowej organizacji;
Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
Rozbudowaną ścieżkę kariery oraz szeroki zakres szkoleń;
Atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenia na życie).
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.