Rektor Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
ogłasza otwarty konkurs na stanowisko
grupa pracowników badawczo - dydaktycznych
pełny wymiar czasu pracy
zatrudnienie na zastępstwo
- prowadzenie i dokumentowanie działalności badawczej lub badawczo-rozwojowej, w tym udział w upowszechnianiu rezultatów działalności badawczej
- prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych, głównie o charakterze praktycznym (ćwiczenia, laboratoria, zajęcia praktyczne),
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki,
- podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych, w tym podnoszenie umiejętności posługiwania się j. angielskim oraz ukończenie kursu z zakresu metodologii dydaktyki akademickiej, a także poprzez udokumentowany udział w szkoleniach i konferencjach.
Spełnienia wymagań art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce tj.:
- nie zostały ukarane karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8 wyżej wymienionej ustawy (tj. nie zostały wydalone z pracy w uczelni z zakazem wykonywania pracy w uczelniach na okres od 6 miesięcy do 5 lat; nie zostały pozbawione prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na okres 10 lat),
- spełniają wymagania, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (mają pełną zdolność do czynności prawnych; korzystają z pełni praw publicznych; nie były skazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe),
- oświadczą, że w przypadku zakwalifikowania się do zatrudnienia w wyniku niniejszego konkursu, Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy.
Spełnienia wymagań Statutu Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego tj.:
- dorobku naukowego w postaci co najmniej jednej publikacji pełnotekstowej w recenzowanym czasopiśmie naukowym z co najmniej Q2 lub dorobek naukowy powinien wynosić co najmniej 1,0 pkt. IF lub co najmniej jedno zarejestrowane zgłoszenie patentowe lub co najmniej 1-rocznego stażu pracy na uczelni wyższej z perspektywą uzyskania stopnia doktora w kolejnych 4 latach lub zaangażowania w pracę kół naukowych w czasie studiów lub posiadania predyspozycji do pracy naukowo-dydaktycznej poparte pozytywną opinią kierownika.
Spełnienia wymagań stanowiskowych tj.:
- tytuł magistra nauk biologicznych, chemicznych, medycznych,
- tytuł zawodowego lekarza i stałego prawa wykonywania zawodu,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
- doświadczenia w pracy dydaktycznej oraz laboratoryjnej,
- ukończonego kursu pozwalającego na wykonywanie badań na zwierzętach.
- umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze czasu pracy nauczyciela akademickiego,
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
- stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
Poznaj
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).
Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.
Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).
Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.
W ciągu 75 lat bogatej historii pracownicy Uczelni i Szpitali wspólnie przyczynili się do utworzenia unikatowych jednostek w skali kraju m.in. Centrum Udarowego czy Centrum Medycyny Translacyjnej.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest miejscem styku wielu kultur dzięki realizowanym studiom anglojęzycznym (English Division) i nawiązywanej współpracy z zagranicznymi partnerami, w tym uczelniami.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest organizacją, która odważnie patrzy w przyszłość i stawia sobie wiele ambitnych celów. Uczelnia podejmuje wysiłek, by wzmocnić synergię dydaktyki, nauki oraz profesjonalnego zarządzania.