BMZ Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Gliwicach jest częścią międzynarodowej korporacji założonej w 1994 r. w Niemczech. Obecnie jest liderem wśród europejskich producentów zestawów akumulatorowych dla przemysłu ogrodniczego i medycznego. Specjalizuje się w projektowaniu i produkcji inteligentnych systemów podtrzymywania energii.
Aktualnie BMZ Poland poszukuje kandydatów na stanowisko:
-
utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
-
odpowiadanie na bieżące potrzeby klienta w zakresie realizacji powierzonych zleceń;
-
monitorowanie stopnia realizacji zamówień klienta;
-
odpowiedzialność za całokształt działań związanych z transakcjami – od złożenia zamówienia przez klienta do momentu wysyłki;
-
wystawianie faktur sprzedażowych;
-
komunikacja z działem internal sales w centrali firmy w Niemczech;
-
ścisła współpraca z działami sprzedaży, planowania, zakupów oraz produkcji;
-
uczestnictwo w spotkaniach z klientami;
-
nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi;
-
przygotowywanie ofert handlowych;
-
analiza planów produkcyjnych, monitorowanie realizacji planu produkcyjnego;
-
prognozowanie sprzedaży, analiza danych sprzedażowych i przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących działu.
-
wykształcenie wyższe;
-
minimum rok doświadczenia na stanowisku administracyjnym w firmie produkcyjnej;
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny;
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego;
-
bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office, zwłaszcza Microsoft Excel;
-
umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność w działaniu;
-
wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w grupie, komunikatywność;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
dobrze rozwinięte zdolności analityczne, łatwość pracy z liczbami.
- dobre warunki pracy, pracę w międzynarodowym środowisku;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę od zaraz w oparciu o umowę o pracę.