Ogłoszenie numer: 1022188, z dnia 2016-03-28
KDK Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem Event Managerów, który od ponad 10 lat organizuje wydarzenia biznesowe w Polsce i za granicą. Nasi Klienci nam ufają. Na stałe współpracujemy z firmami z sektora MŚP i korporacjami. Organizujemy spotkania biznesowe, wyjazdy oraz imprezy integracyjne, targi i wiele innych. Dysponujemy szeroką bazą zaufanych podwykonawców, dzięki czemu każde zlecenie realizujemy na czas.
Jeśli szukasz pracy angażującej i pełnej wyzwań to koniecznie aplikuj na stanowisko w naszej firmie!
Agencja eventowa KDK Sp. z.o.o. poszukuje:
Asystent w dziale organizacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
-
Pomoc w organizacji projektów eventowych,
-
Obsługa eventów na miejscu realizacji,
-
Przygotowywanie materiałów na eventy,
-
Pomoc w rozliczaniu projektów,
-
Pośredni kontakt z klientem: od przygotowania przez realizację, do podsumowania wydarzenia.
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok;
-
doświadczenie w pracy w branży eventowej jak wyżej;
-
umiejętność pracy pod presją czasu, radzenie sobie ze stresem;
-
umiejętności organizacyjne, prezentacyjne i samoorganizacja;
- swobodna obsługa programów MS OFFICE
- wymagany status studenta
Oferujemy
-
pracę w prężnie rozwijającej się agencji eventowej;
-
pracę pełną wyzwań;
-
autonomię w podejmowaniu decyzji;
Poznaj
KDK Sp. z o.o.
Od ponad 15 lat organizujemy eventy. W ostatnim czasie największą uwagę przykładamy do digitalizacji formuł eventowych – dzięki którym łączymy świat offline ze światem online. Z tego połączenia tworzymy nowatorskie formuły eventów tradycyjnych, hybrydowych, wirtualnych. Jesteśmy KDK Events! Dare to dream with us!