
VOTUM S.A. jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej podmiotem oferującym kompleksową pomoc w sprawach odszkodowawczych. W ciągu dziesięciu lat działalności firma reprezentowała w sporach z ubezpieczycielami liczne grono zadowolonych Klientów. Zaufało nam blisko 150 000 osób. Spółka w grudniu 2010 roku zadebiutowała na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm VOTUM S.A. ugruntowało swoją pozycję na rynku odszkodowań. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w Dziale Obsługi Klienta będzie wspierał Zespół Kontaktów z Klientami oraz Zespół Telesprzedaży. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie telefoniczna obsługa Klientów i Współpracowników Grupy Kapitałowej, w tym udzielanie wyczerpujących informacji na temat oferowanych usług oraz prowadzonych spraw, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy oraz wykonywanie raportów i statystyk w zakresie powierzonych obowiązków.
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży telefonicznej będzie istotnym atutem,
- dobra dykcja oraz komunikatywność,
- wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów,
- skuteczność w realizacji założonych celów,
- zdolność kojarzenia faktów i szybkiego podejmowania decyzji,
- chęci poszerzania wiedzy z zakresu obsługi klienta oraz prawa,
- umiejętności obsługi komputera, w szczególności MS Office,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku.
- pracę w stabilnej spółce notowanej na GPW,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne,
- pakiet socjalny,
- zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
- miejsce pracy zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
