Foodcom SAWrocław, Wrocławskie Parki Biznesu
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat 4 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
19 godz.
Jakie będą Twoje obowiązki? Administracyjne wsparcie działu handlowego; Obsługa bieżącej korespondencji z klientami i dostawcami; Wsparcie w planowaniu transportu oraz realizacji zamówień; Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
VOTUM S.A. jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej podmiotem oferującym kompleksową pomoc w sprawach odszkodowawczych. W ciągu dziesięciu lat działalności firma reprezentowała w sporach z ubezpieczycielami liczne grono zadowolonych Klientów. Zaufało nam blisko 150 000 osób. Spółka w grudniu 2010 roku zadebiutowała na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm VOTUM S.A. ugruntowało swoją pozycję na rynku odszkodowań. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w Dziale Obsługi Klienta (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: PPL/ADOK/06/15
Asystent w Dziale Obsługi Klienta będzie wspierał Zespół Kontaktów z Klientami oraz Zespół Telesprzedaży. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie telefoniczna obsługa Klientów i Współpracowników Grupy Kapitałowej, w tym udzielanie wyczerpujących informacji na temat oferowanych usług oraz prowadzonych spraw, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy oraz wykonywanie raportów i statystyk w zakresie powierzonych obowiązków.
Wymagania:
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży telefonicznej będzie istotnym atutem,
dobra dykcja oraz komunikatywność,
wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów,
skuteczność w realizacji założonych celów,
zdolność kojarzenia faktów i szybkiego podejmowania decyzji,
chęci poszerzania wiedzy z zakresu obsługi klienta oraz prawa,
umiejętności obsługi komputera, w szczególności MS Office,
wysoka kultura osobista,
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku.
Oferujemy:
pracę w stabilnej spółce notowanej na GPW,
możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne,
pakiet socjalny,
zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
miejsce pracy zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Foodcom SAWrocław, Wrocławskie Parki Biznesu
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat 4 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
19 godz.
Jakie będą Twoje obowiązki? Administracyjne wsparcie działu handlowego; Obsługa bieżącej korespondencji z klientami i dostawcami; Wsparcie w planowaniu transportu oraz realizacji zamówień; Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...