VOTUM S.A. jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej podmiotem oferującym kompleksową pomoc w sprawach odszkodowawczych. W ciągu dziewięciu lat działalności firma reprezentowała w sporach z ubezpieczycielami liczne grono zadowolonych Klientów. Zaufało nam ponad 140 000 osób. Spółka w grudniu 2010 roku zadebiutowała na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm VOTUM S.A. ugruntowało swoją pozycję na rynku odszkodowań. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w Dziale Obsługi Klient będzie wspierał Zespół Kontaktów z Klientami. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie telefoniczna obsługa Klientów i Współpracowników Grupy Kapitałowej, w tym udzielanie wyczerpujących informacji na temat oferowanych usług oraz prowadzonych spraw, wykonywanie raportów i statystyk w zakresie powierzonych obowiązków.
-
6 miesięcy doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta,
-
dobra dykcja oraz komunikatywność,
-
wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów prawniczych, administracyjnych lub ekonomicznych,
-
skuteczność w realizacji założonych celów,
-
zdolność kojarzenia faktów i szybkiego podejmowania decyzji,
-
chęć poszerzania wiedzy z zakresu obsługi klienta oraz prawa,
-
umiejętność obsługi komputera, w szczególności MS Office,
-
wysoka kultura osobista,
-
mile widziane doświadczenie w pracy w zakładach ubezpieczeń lub w kancelarii prawnej.
-
pracę w stabilnej spółce notowanej na GPW,
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne,
-
pakiet socjalny,
-
zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
-
miejsce pracy zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.