Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: ADM/DP-08/WRO
- Pomoc w planowaniu i współprowadzenie kampanii marketingowych
- Udział w tworzeniu strategii marketingowej dla marki
- Opieka i budowanie wizerunku firmy
- Rozwój marketingu mix, pielęgnacja statystyk marki, realizacja badań ilościowych i jakościowych
- Śledzenie skuteczności działań marketingowych na rynku: analiza wyników w oparciu o sprzedaż, jak i również kontakty z działem sprzedaży, monitorowanie reakcji konkurentów, analiza rynku i danych marketingowych.
- Ścisła współpraca z Kierownikiem oraz współpracownikami w dziale marketingu
- Pomoc w bieżącej działalności działu marketingu
- Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie ekonomiczne, szczególnie marketing i zarządzanie)
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Wysoka motywacja do realizacji założonych celów
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność
- Biegła obsługa komputera – pakiet MS Office
- Kreatywności iinnowacyjności w realizacji powierzonych zadań
- Umiejętności pracy w zespole
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo, na okres minimum 6 miesięcy
- Pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Miłą atmosferę pracy