Netto - sieć osiedlowych sklepów spożywczych z łatwym dostępem do produktów pierwszej potrzeby po niskich cenach. Jesteśmy firmą z duńskim kapitałem, działającą w Polsce od 1995 roku. Posiadamy własne nowoczesne Centra Logistyczne nieopodal Szczecina, Wrocławia i Grudziądza oraz ponad 330 sklepów w Polsce. W związku z intensywnym rozwojem naszej sieci poszukujemy osoby na stanowisko:\
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
obsługę klientów wewnętrznych w ramach Helpdesk IT,
-
rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników zgodnie z przyjętymi standardami,
-
współpracę w kilkuosobowym zespole IT oraz z zespołami wspierającymi z Danii,
-
udział w projektach informatycznych.
Poszukujemy osób:
-
ze znajomością języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie,
-
posiadających wiedzę z zakresu sprzętu komputerowego, obsługi sieci i urządzeń sieciowych,
-
ze znajomością systemów operacyjnych MS Windows, aplikacji biurowych MS Office,
-
znajomość systemu Linux i umiejętność tworzenia skryptów shellowych będą dodatkowymi atutami,
-
szybko uczących się oraz chętnych do poznawania nowych technologii IT,
-
z umiejętnością komunikowania się z pracownikami z różnych szczebli organizacji,
-
zdolnych do pracy pod presją czasu, zorganizowanych i potrafiących wyznaczać priorytety,
-
potrafiących pracować zespołowo jak również samodzielnie.
Zapewniamy:
-
pracę w międzynarodowym środowisku i przyjaznej atmosferze,
-
możliwość rozwoju osobistego, m.in. poprzez udział w szkoleniach międzynarodowych, dofinansowanie kursów językowych i innych szkoleń, zdobywanie certyfikatów zawodowych,
-
szeroką ofertę socjalną, w tym zajęcia sportowe, wydarzenia kulturalne i imprezy integracyjne,
-
stabilne warunki zatrudnienia,
-
ciekawe wyzwania w rozwijającej się międzynarodowej firmie.