Firma BDO obecna jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe. Swoim pracownikom oferujemy możliwość zdobycia wszechstronnego, praktycznego doświadczenia zawodowego oraz dynamiczny rozwój
w ramach indywidualnej ścieżki kariery.
w ramach indywidualnej ścieżki kariery.
Obecnie poszukujemy do naszego Działu Rozwoju Biznesu i Relacji z Klientami w Warszawie osoby na stanowisko:
Asystent w Dziale Brand Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AS/DBM/WAW
Co Ci oferujemy:
- pracę z inspirującymi, wysokiej klasy ekspertami, na rzecz czołowych firm na rynku polskim i globalnym
- atmosferę sprzyjającą pracy i rozwojowi oraz wsparcie merytoryczne
- dobre warunki współpracy
- bieżącą współpracę w ramach globalnej sieci BDO
- dostęp do zasobów wiedzy sieci BDO
- możliwość korzystania z karty MultiSport oraz pakietu medycznego
Co będziesz robić:
- promować markę BDO, zgodnie z przyjętą strategią
- współpracować przy tworzeniu treści m.in. do mediów, www, na potrzeby marketingowe i promocyjne
- współorganizować konferencje, spotkania wewnątrzfirmowe (brać udział w tworzeniu koncepcji oraz jej realizacji)
- regularnie współpracować z naszymi kolegami z zagranicznych firm z sieci BDO (komunikacja w języku angielskim) w zakresie działalności firmy i działań marketingowych
Zwrócimy szczególną uwagę na:
- zaangażowanie w wykonywaną pracę i odpowiedzialność
- chęć rozwoju i inicjatywę
- wysoki poziom kultury osobistej i komunikacji
- bardzo dobrą organizację pracy, samodzielność
- umiejętność pracy zespołowej
- znajomości pakietu MS Office, w tym Word i PowerPoint na poziomie bardzo dobrym
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, pozwalającej na swobodną komunikację biznesową z firmami z sieci BDO
Mile widziane doświadczenie w obszarze PR i marketingu.