VOTUM S.A. jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej podmiotem oferującym kompleksową pomoc w sprawach odszkodowawczych. W ciągu dziesięciu lat działalności firma reprezentowała w sporach z ubezpieczycielami liczne grono zadowolonych Klientów. Zaufało nam blisko 170 000 osób. Spółka w grudniu 2010 roku zadebiutowała na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm VOTUM S.A. ugruntowało swoją pozycję na rynku odszkodowań. Aktualnie do zespołu w Departamencie Obsługi Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystenta w Departamencie Obsługi Klienta dołączy do Działu Relacji z Klientami. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie telefoniczna obsługa klientów i współpracowników Grupy Kapitałowej, w tym udzielanie wyczerpujących informacji na temat oferowanych usług oraz prowadzonych spraw, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy oraz wykonywanie raportów i statystyk w zakresie powierzonych obowiązków.
- dobra dykcja oraz komunikatywność,
- zdolność kojarzenia faktów i szybkiego podejmowania decyzji,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie istotnym atutem,
- chęć zdobywania wiedzy z zakresu obsługi klienta oraz prawa,
- umiejętności obsługi komputera, w szczególności MS Office,
- wysoka kultura osobista,
- mile widziane doświadczenie w pracy w zakładach ubezpieczeń lub kancelarii prawnej.
- pracę w stabilnej spółce notowanej na GPW,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne,
- pakiet socjalny,
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
- miejsce pracy zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.