myPhone to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/tka Działu Sprzedaży z j. angielskim
Miejsce pracy: Wrocław
W zamian za Twoją pracę możemy Ci zaoferować:
- pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku działającej na polu nowoczesnych technologii
- zdobycie cennego doświadczenia
- możliwość rozwoju w obszarze sprzedaży oraz awansu
- współpracę z miłymi, pozytywnie nastawionym ludźmi
- pracę przy centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
- darmowy parking dla naszych pracowników
- możliwość skorzystania z pakietów pozafinansowych (karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna)
- darmową kawę na lepsze i słabsze dni :)
Zadania:
- pomoc w przygotowaniu i prezentacji ofert handlowych
- wsparcie biurowe dla działu sprzedaży w bieżących zadaniach
- telefoniczny kontakt z klientem
- weryfikacja, uzupełnianie i budowanie bazy danych o klientach
- sporządzanie dokumentacji handlowej
- przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
Wymagania:
- umiejętności sprawnej komunikacji w języku ANGIELSKIM
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- braku oporów do prowadzenia rozmów telefonicznych
- znajomości arkuszy kalkulacyjnych
- umiejętności tworzenia prezentacji i przygotowywania ofert handlowych
- umiejętności organizacyjne oraz skrupulatności
- komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole