specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
8 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
8 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
Asystent Sprzedaży w Departamencie Klientów Strategicznych
Asystent Sprzedaży w Departamencie Klientów Strategicznych
InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3460 dni temu
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. gromadzi i udostępnia informacje gospodarcze o zobowiązaniach przedsiębiorców i konsumentów w różnych sektorach gospodarki (www.BIG.pl).
BIG InfoMonitor współpracuje ze swoimi akcjonariuszami - Biurem Informacji Kredytowej (BIK)
i Związkiem Banków Polskich (ZBP)
Ogłasza rekrutację na stanowisko:
Asystent Sprzedaży w Departamencie Klientów Strategicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DKS/04/122014
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
Wsparcie prac Departamentu w zakresie:
umawiania spotkań handlowych (rozmowy wychodzące),
wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów strategicznych,
przygotowywania i składania ofert handlowych.
Oczekiwany profil:
komunikatywność (umiejętność rozmów z osobami na różnych szczeblach organizacji),
umiejętność docierania do osób decyzyjnych,
umiejętność wzbudzenia zainteresowania w rozmowie telefonicznej,
doświadczenie w sprzedaży B2B i telesprzedaży,
wykształcenie minimum średnie,
znajomość rynku finansowego i wierzytelności mile widziana,
mile widziane doświadczenie we współpracy z jednostkami zarządu terytorialnego,
umiejętność organizacji własnego czasu pracy,
konsekwencja w dążeniu do celów,
zaangażowanie.
Oferujemy:
pracę w biurze informacji gospodarczej, które jako jedyny z BIG-ów działających w Polsce umożliwia także dostęp do baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich,
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
8 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
8 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...