Ogłoszenie numer: 1169302, z dnia 2016-07-05
PROFES® jest jedną z największych firm doradczo-szkoleniowych w Polsce działającą od 1993 roku. Specjalizuje się w obszarze zarządzania organizacją, sprzedażą i produkcją oraz rozwoju umiejętności przywódczych, osobistych i sprzedażowych. Do działań rozwojowych angażujemy nowoczesne technologie. Chcemy tworzyć zespół dojrzałych, kreatywnych i pozytywnie nastawionych do świata ludzi, którzy swoją postawą są na nastawieni na poszukiwanie rozwiązań, współpracę i rozwój.
W związku z realizacją w latach 2016/2017 dużego projektu dla naszego Klienta,
poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Asystent sprzedaży – Koordynator projektów
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Aktywne poszukiwanie Klientów poprzez kreatywne nawiązywanie kontaktów
- Wsparcie w koordynacji projektów szkoleniowo-doradczych dla Klientów firmy (działania organizacyjne, przygotowywanie szkoleń zgodnie ze standardami, raportowanie, obsługa kosztowo-księgowa projektów, współpraca z dostawcami, prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji projektowej, wsparcie menedżera w codziennych obowiązkach)
Wymagania
- Nastawienie na rezultat
- Umiejętność kreatywnego poszukiwania Klientów
- Otwartość na ludzi oraz wysoka kultura osobista
- Solidność, skrupulatność, konsekwencja
- Zdolności organizacyjne
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- 3-miesięczny okres próbny na umowę zlecenia, z możliwością przedłużenia współpracy
- Realizację ciekawych, rozwijających projektów
- Pracę na rzecz Klientów z różnorodnych branż
- Ścisłą współpracę z doświadczonymi trenerami, konsultantami i menedżerami projektów
- Duże wsparcie przełożonego i zespołu w początkowym okresie zatrudnienia
- Dynamiczny rozwój, duży zakres samodzielności i odpowiedzialności przy realizacji zadań
- Pracę w różnorodnym zespole otwartych oraz interesujących osób