Jesteśmy wiodącym polskim ośrodkiem specjalizującym się w obszarze zdrowia kobiety, płodności i diagnostyki laboratoryjnej. Posiadamy sieć klinik, w tym placówki w Gdańsku, Warszawie i we Wrocławiu. Naszą misją jest niesienie skutecznej pomocy medycznej, wspieranie rozwoju nauki poprzez działalność innowacyjną i dawanie nadziei naszym Pacjentom. W 2015 roku, w rankingu Gazety Wyborczej INVICTA uznana została za Klinikę nr 1 w Polsce. Nasze osiągniecia nie były by możliwe bez kreatywnego i zaangażowanego zespołu – do którego szukamy być może właśnie Ciebie!
Jeśli chciałbyś w przyszłości zostać jednym z autorów naszego sukcesu – dołącz do nas!
Jeśli:
-
Jesteś osobą kreatywną i lubisz pracować w zespole
-
Potrafisz pisać (artykuły, wpisy na bloga itp.) „lekko” i ciekawie, nawet na trudne tematy
-
Masz poczucie estetyki, a prosty układ graficzny skomponujesz nawet w MS Word lub PowerPoint
-
Nie straszne Ci filtrowanie, sortowanie, tabele przestawne, wiersze i kolumny w MS Excel
a tworzenie raportów i praca z arkuszami to dla Ciebie przyjemność -
Internet znasz jak alfabet i tabliczkę mnożenia – i nie możesz bez niego żyć
-
Wykazujesz się cierpliwością, gdy zadanie wymaga czasu i skupienia
-
W życiu zawodowym szukasz wyzwań i lubisz, gdy dużo się dzieje
-
Jesteś nastawiony na cele i umiesz szukać różnych dróg do ich realizacji
-
Działasz terminowo i rzetelnie, bo bierzesz odpowiedzialność za to, czym się zajmujesz
-
Cieszysz się, gdy widzisz, że Twoje starania przekładają się na efekty, to
weź udział w procesie rekrutacyjnym!
Do zadań asystenta należeć będzie m.in.:
-
pisanie różnorodnych tekstów, projektowanie wybranych materiałów informacyjnych.
-
bieżące wsparcie organizacyjne i administracyjne Działu Sprzedaży, Marketingu i PR
-
przygotowywanie planów, raportów, zestawień, statystyk, analiz, prezentacji,
-
koordynacja i nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji, rozliczenia i kontrola wydatków pod kątem budżetu
-
organizacja i koordynacja wyjazdów, wydarzeń, spotkań,
-
opieka nad materiałami marketingowymi i reklamowymi w tym strony www
-
znajomości narzędzi internetowych (CMS, SEO/SEM, narzędzia Google)
-
znajomości pakietu MS Office
-
znajomości języka angielskiego
-
doświadczenia na podobnym stanowisku
-
umowę o pracę
-
przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi
-
szkolenia oraz wiele okazji do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
-
dodatkowe profity socjalne (karty Multisport, pakiet bezpłatnych badań laboratoryjnych, ubezpieczenie na życie)