specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Czechy
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Odpowiadanie na pytania klientów (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości na czacie i e-maile) w języku polskim; Pomoc klientom w kwestiach dotyczących operacji na ich rachunku inwestycyjnym; Edukowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Czym będziesz się zajmować? Wykonywanie analiz strategicznych na potrzeby Zarządu oraz Grupy Holcim. Udział w projektach M&A Identyfikacja potencjalnych targetów M&A, Wycena przedsiębiorstw DCF/porównawcza, Przygotowywanie memorandów inwestycyjnych; Wspieranie przygotowywania dokumentacji...
Czym będziesz się zajmować? Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, zapewniając kompletność i dokładność danych finansowych. Udział w budowaniu narzędzi i opracowywaniu procedur kontrolingowych. Monitorowanie i aktualizowanie kosztów wytworzenia produktów. Kontrola realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent Maklera Papierów Wartościowych
Praca Stała
Miejsce pracy: Toruń
Nr Ref.: PLO7164/042/NKA
Zadania:
bieżące wsparcie działalności przedsiębiorstwa w szczególności maklerów,
obsługa telefoniczna klientów Domu Maklerskiego,
prowadzenie dokumentacji handlowej,
współpraca z organami administracji państwowej,
przygotowanie do samodzielnej pracy na stanowisku maklera,
Wymagania:
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub nauk z zakresu zarządzania,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie, znajomość języka francuskiego będzie atutem,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera – w szczególności narzędzi pakietu MS Office,
zdolności analityczne,
umiejętność pracy zespołowej.
uzyskanie licencji Maklera Papierów Wartościowych w okresie roku,
gotowość do pracy zmianowej
lojalność, rzetelność,
Mile widziane:
znajomość rynków finansowych,
wiedza z zakresu analizy statystycznej oraz matematyki finansowej,
umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne,
Oferujemy:
pomoc w uzyskaniu licencji maklera,
ciekawą i twórczą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie działającej na rynku regulowanym i nieregulowanym,
samodzielne stanowisko z możliwością realnego wpływu na rozwój przedsiębiorstwa,
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Czechy
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Odpowiadanie na pytania klientów (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości na czacie i e-maile) w języku polskim; Pomoc klientom w kwestiach dotyczących operacji na ich rachunku inwestycyjnym; Edukowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Czym będziesz się zajmować? Wykonywanie analiz strategicznych na potrzeby Zarządu oraz Grupy Holcim. Udział w projektach M&A Identyfikacja potencjalnych targetów M&A, Wycena przedsiębiorstw DCF/porównawcza, Przygotowywanie memorandów inwestycyjnych; Wspieranie przygotowywania dokumentacji...
Czym będziesz się zajmować? Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, zapewniając kompletność i dokładność danych finansowych. Udział w budowaniu narzędzi i opracowywaniu procedur kontrolingowych. Monitorowanie i aktualizowanie kosztów wytworzenia produktów. Kontrola realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.