Asystent Księgowy / Księgowy

BDP SOKALSCY S.C. doradca podatkowy
Łowicz, ul. Anieli Chmielińskiej 20
4 300 - 6 000 zł brutto/mies.
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
3 godz. temu
Właściciele Biura Doradztwa Podatkowego SOKALSCY s.c. w Łowiczu
poszukują pracownika na stanowisko obsługi podatkowo-księgowej i kadrowej.
Asystent Księgowy / Księgowy
Miejsce pracy: Łowicz, ul. Anieli Chmielińskiej 20
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg podatkowych i innych niezbędnych ewidencji – rachunkowość uproszczona.
  • Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.
  • Kontrola dokumentów księgowych.
  • Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie.
  • Doświadczenie w księgowości lub kadrach minimum 2 lata.
  • Umiejętność obsługi dedykowanych programów księgowo-kadrowych i programów Office.
  • Umiejętność programu księgowego TAX-PRO (puzzle) mile widziane.
  • Precyzja i skrupulatność w pracy.
  • Umiejętności komunikacyjne.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Samodzielność i szybkość uczenia się.
  • Odpowiedzialność i sumienność.
  • Pozytywne ukończenie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kształcenia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 15.09.2024 r. za pomocą przycisku aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest :
BDP SOKALSCY S.C. z siedzibą 99-400 Łowicz ul. Anieli Chmielińskiej 20 I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: bartlomiej@bdpsokalscy.pl
II. Cele i podstawy przetwarzania
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
III. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt II.
Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
IV. Okres przechowywania danych
1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,
3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
V. Odbiorcy danych.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

BDP SOKALSCY S.C. doradca podatkowy

Biuro Doradztwa Podatkowego „Sokalscy” jest spółką cywilną doradców podatkowych: Bartłomieja Sokalskiego (wpisanego na listę doradców podatkowych pod numerem 04386) i Renaty Sokalskiej (wpisanej na listę doradców podatkowych pod numerem 10677). Do grona naszych Klientów należą indywidualni przedsiębiorcy, wspólnicy spółek cywilnych oraz  jawnych. Pomagamy również w rozwiązywaniu problemów, z jakimi borykają się osoby nie prowadzące działalności gospodarczej w zakresie zobowiązań podatkowych.

Nasza uwaga skupia się głównie na drobnych i małych przedsiębiorcach. Staramy się zapewnić im fachową obsługę, doradztwo  i pomoc w rozwiązywaniu problemów z zakresu danin publicznoprawnych a nasz dział ZUS zajmuje się ich sprawami pracowniczymi.

Kancelaria nasza współpracuje z fachowcami wielu dziedzin: ekonomii, finansów i prawa. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozwiązać większość problemów wynikających z prowadzonej przez naszych Klientów działalności oraz pomóc w wyborze sposobu finansowania inwestycji oraz bieżącej działalności.

Oprócz typowo księgowo-doradczej działalności naszej firmy, specjalizujemy się w pomocy podczas kontroli podatkowej i skarbowej oraz w postępowaniach odwoławczych.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych sporządzonych według Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych sporządzonych według Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Katowice    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych sporządzonych według Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie...
  • Asystent działu księgowego

    UAB XM Textiles Europe   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...
  • Asystent Głównego Księgowego

    Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe S.A.   Dębica    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie księgowością firmy; Opracowywanie raportów finansowych według lokalnych standardów; Przygotowanie i wysyłanie deklaracji PIT, CIT, VAT; Kontakt z urzędami i bankami; Tworzenie analiz i raportów dla zarządu;
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Referent ds. księgowych – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
  • Referent ds. księgowych – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Zakopane, ul. Tadeusza Kościuszki 1/204    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
  • Asystent ds. Administracji Kadrowo-Płacowej

    Notus Finanse S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    10 dni
    Zadania na stanowisku: Zarządzanie codziennymi dokumentami kadrowo-płacowymi. Komunikacja i korespondencja z zespołem. Organizowanie i nadzorowanie badań lekarskich pracowników. Tworzenie i zarządzanie dokumentacją pracowniczą zgodnie z przepisami. Sprawdzanie i aktualizowanie dokumentów...