mBank S.A.Wrocław, CH Wroclavia
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
w tej roli będziesz odpowiadać za: aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym produktów inwestycyjnych; współpraca z obecnymi klientami banku; identyfikowanie potrzeb klientów w kontekście długoterminowych celów oszczędnościowych; budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez...
w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami bankowości detalicznej; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
LaSer Services to instytucja finansowa zajmująca się rynkiem consumer finance. W związku ze wsparciem naszego głównego partnera biznesowego Sygma Banku obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent Kredytowy
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: AK/Gdańsk
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów finansowych na terenie sklepów Partnera Handlowego
Sporządzanie dokumentacji kredytowej
Profesjonalna obsługa klientów w punkcie kredytowym
Wymagania:
Umiejętność prowadzenia rozmowy sprzedażowej
Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów
Motywację do osiągania celów
Dyspozycyjność (również w weekendy)
Doświadczenie w pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem
mBank S.A.Wrocław, CH Wroclavia
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
w tej roli będziesz odpowiadać za: aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym produktów inwestycyjnych; współpraca z obecnymi klientami banku; identyfikowanie potrzeb klientów w kontekście długoterminowych celów oszczędnościowych; budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez...
w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami bankowości detalicznej; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...