Asystent Kierownika Zarządzania Kategorią
Miejsce pracy: Warszawa
Chcesz rozpoczęć karierę w dziedzinie zarządzania asortymentem?
Kluczowe zadania:
- Raportowanie i przygotowywanie analiz z obszaru zarządzania asortymentem
- Kontrolowanie procesów systemowych
- Kontrolowanie procesu fakturowania i reklamacji
- Zarządzanie wybranymi kategoriami produktowymi, w tym wybór asortymentu oraz analiza poziomu cen i marży
- Przygotowywanie planów promocyjnych
- Bieżące wsparcie Agentów prowadzących mobilne sklepy abc na kołach
Idealny kandydat powinien:
- Dobrze znać MS Office (zwłaszcza MS Excel)
- Wykazywać się umiejętnością doskonałej organizacji pracy
- Myśleć analitycznie
- Umieć pracować pod presją czasu i w środowisku dynamicznych zmian
- Mieć chęci rozwoju zawodowego oraz być pozytywnie nastawionym
- Znajomość środowiska SAP i BI będzie dużym atutem.
Mamy dla Ciebie:
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole rozwijającym innowacyjny koncept detaliczny „abc na kołach”
- Możliwość rozwoju m.in. poprzez szkolenia i warsztaty
- Bogaty pakiet benefitów
- Niezbędne narzędzia do pracy