Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- przygotowywanie kompleksowych analiz i prognoz,
- sporządzanie kalkulacji kosztów nowych produktów,
- współpracę z Kierownikiem Produktu w zakresie tworzenia strategii marketingowych, wsparcie w prowadzeniu spraw związanych z rejestracją i uzyskiwaniem zezwoleń na wprowadzanie nowych produktów,
- współpracę z agencją reklamową w zakresie przygotowań opakowań i materiałów promocyjnych,
- monitoring realizacji planów i prognoz,
- nadzór nad umowami handlowymi z kontrahentami.
- wykształcenia wyższego ekonomicznego lub pokrewnego,
- doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych,
- bardzo dobrej znajomości narzędzia Excel,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- kreatywności,
- umiejętności pracy w zespole,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- systematyczności i dokładności.
- umowę o pracę,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- niezbędne narzędzia umożliwiające realizację zadań,
- możliwość rozwoju w ramach marketingu.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.