Atlas Ward Polska to Generalny Wykonawca dostarczający kompleksowe rozwiązania w zakresie projektowania i realizacji nowoczesnych obiektów.
Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju firmy przyniosła nam sukces i miano lidera w naszej branży. Od 20 lat wspieramy rozwój biznesu naszych inwestorów. Naszą historię tworzą ludzie, z którymi i dla których pracujemy.
Główna siedziba Atlas Ward Polska znajduje się we Wrocławiu. Posiadamy również oddziały w Krakowie, Poznaniu i Szczecinie.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent Kierownika Kontraktu
Miejsce pracy: Poznań
(miejsce pracy uzależnione od realizowanej inwestycji)
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wsparcie Kierowników Kontraktu w bieżących działaniach m.in.: tworzenie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i warunków gwarancji, tworzenie notatek ze spotkań, tworzenie oceny półrocznej podwykonawców, tworzenie pism, administrowanie dokumentacją papierową oraz elektroniczną zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz wymogami Klientów,
- wsparcie Dyrektora Kontraktu w bieżących działaniach m.in. wprowadzanie danych do intranetu, APP, SAP,
- prowadzenie korespondencji w ramach realizowanych projektów,
- obsługę administracyjna projektu, w tym sporządzanie dokumentacji projektowej, kompletowanie dokumentów jakościowych dla poszczególnych projektów,
- archiwizację bieżących dokumentacji,
- zarządzanie bazą podwykonawców, a w tym m.in. aktualizacja danych teleadresowych oraz danych dot. posiadanego przez podwykonawcę potencjału związanego z profilem jego działalności,
- prowadzenie ewidencji sprzętu przekazywanego poszczególnym pracownikom do realizacji projektów,
- tworzenie dokumentów związanych z bieżącą pracą działu realizacji,
- przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów oraz ich analiza.
Jeżeli posiadasz:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe - budowlane - warunek konieczny
- wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych,
- wysoką kulturę osobistą,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- znajomość języka angielskiego – mile widziana,
- znajomość SAP – mile widziana,
- prawo jazdy kat.B - konieczne.
a ponadto ...
- wykazujesz się zaangażowaniem i motywacją do osiągania najwyższych standardów pracy,
- cechują Cię umiejętności organizacyjne oraz analitycznego myślenia,
- odznaczasz się punktualnością, sumiennością oraz skrupulatnością w realizacji powierzonych zadań.
....nie zwlekaj i aplikuj już dziś :)
Zyskujesz:
- możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienie
- ciekawą pracę w dynamicznym zespole,
- pakiet benefitów w tym: opieka medyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, karta Multisport, szkolenia.