PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
(umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Osoba na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspomaganie działań kierownika kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego, zgodnie z przyjętymi założeniami.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej oraz współudział w pracach komisji przetargowych,
- współudział w pozyskaniu uzgodnień, pozwoleń oraz decyzji korporacyjnych i administracyjnych,
- współudział w sporządzaniu i weryfikowaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu oraz w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
- współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
- współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla wykonawcy,
- współudział w opiniowaniu dokumentacji przedprojektowej,
- udział w prowadzonych kontrolach jakości wykonywanych prac przedprojektowych,
- gromadzenie, rejestrowanie i prowadzenie dokumentacji projektów inwestycyjnych we wszystkich fazach jego wdrażania.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie średnie techniczne,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z przygotowaniem i realizacją projektów inwestycyjnych,
- bardzo dobra znajomość programów MS Excel, MS Project,
- sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków, gotowość do uczenia się, komunikatywność oraz zorientowanie na cele.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne w specjalności budownictwo, transport kolejowy lub pokrewne,
- znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych,
- doświadczenie przy sporządzaniu analiz kosztów i korzyści przedsięwzięć inwestycyjnych oraz obsługa systemów informatycznych EPM, SAP.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.