Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań
Asystent Kierownika ds. Operacyjnych

Asystent Kierownika ds. Operacyjnych

Trade Furniture Solutions
Poznań
praca stacjonarna
6146 dni temu

Ogłoszenie numer: 41130, z dnia 2008-02-22

Trade Furniture Solutions

Trade Furniture Solutions jest młodą, dynamiczną firmą z siedzibą w Irlandii, zapewniającą innowacyjne rozwiązania w sektorze mebli biurowych. Firma, będąc już rozpoznawalną marką na rynku irlandzkim, w związku z dalszym rozwojem nabyła 5000 m2 powierzchni magazynowej klasy A w pobliżu autostrady A2 łączącej Polskę z Niemcami. Uruchomienie nowego europejskiego centrum dystrybucji o powierzchni składowania dla 8100 palet planowane jest na kwiecień 2008 r. W związku z powyższym przedsięwzięciem firma planuje zatrudnić asystenta kierownika ds. operacyjnych, którego zadaniem będzie pomoc na etapie uruchomienia i w dalszej działalności nowego ośrodka.

Asystent Kierownika ds. Operacyjnych

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

Asystent kierownika ds. operacyjnych będzie pełnić istotną rolę umożliwiając firmie wykorzystanie jej pełnego potencjału oraz służąc pomysłami w zakresie właściwego funkcjonowania i rozwoju działalności firmy w Polsce. Osoba na powyższym stanowisku, w ścisłej współpracy z kierownikiem ds. operacyjnych, będzie dokonywać aktualizacji i monitorować zmiany w stanie zapasów oraz systemie zakupów, monitorować sprzedaż i oszacowywać przyszłe zapotrzebowanie, będzie współpracować z dostawcami, dokonywać zamówień, dbać o zapewnienie terminowych dostaw kontenerów i zgłaszać niezwłocznie wszelkie wątpliwości dotyczące dostaw, załadunku oraz szkód w towarach, udzielać na bieżąco informacji na temat towarów i zakupu współpracownikom w Irlandii i Wielkiej Brytanii oraz efektywnie zarządzać reklamacjami. Zakres odpowiedzialności na tym stanowisku będzie obejmować także szereg obowiązków ogólno-administracyjnych, jak bezpośrednia obsługa klienta, oraz w razie potrzeby przeprowadzanie doraźnie zlecanych zadań.

Wymagania

Kandydaci na to stanowisko powinni wykazywać się przedsiębiorczością, umiejętnością samodzielnej organizacji własnej pracy przy zorientowaniu na realizację podstawowych celów oraz umieć dostosować się do bieżących potrzeb. Wymagane jest zaangażowanie oraz doświadczenie na stanowisku biurowym, administracyjnym, lub przy obsłudze klientów. Kandydaci powinni również charakteryzować się dokładnością, odpowiedzialnością, posiadać bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (w tym programów Sage i Excel), rozwinięte zdolności komunikowania się i umiejętności organizacyjne. Niezbędna jest dobra znajomość języka angielskiego; znajomość innych języków obcych jak rosyjski czy niemiecki będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

Proponujemy Państwu prace w nowej firmie na polskim rynku. W młodym i dynamicznie rozwijajacym sie zespole. Gdzie będą mogli Państwo rozwijąc i wykorzystywać swoje umiejetności! W zamian oferujemy prace w milej atmosferze z adekwatnym wynagrodzeniem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.