Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla firmy usługowej na stanowisko: Asystentki
Asystent/ka
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: AS
Jest to praca od 20.02.2012r w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
- planowanie, kierowanie działaniami organizacyjnymi mającymi na celu usprawnienie pracy kierownika wydziału;
- ustalanie agend spotkań, obsługa administracyjno-logistyczna wybranych spotkań, zapewnienie niezbędnych dokumentów na spotkania;
- analizowanie dokumentów wymagających akceptacji dyrektora, zbieranie informacji pozwalających na naświetlenie tła sprawy, sporządzanie profili spraw w celu ułatwienia podjęcia decyzji dotyczącej akceptacji dokumentu;
- wsparcie organizacyjne kierownika w zakresie współpracy z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi firmy w zakresie realizowanych zadań;
- delegacje służbowe (krajowe i zagraniczne) – organizacja/ rozliczanie/ nadzór nad kosztami delegacji vs budżet za dany m-c -> przesyłanie dokumentów związanych z podróżami służbowymi do Centrum Operacji Księgowych;
- tworzenie wszelkich zapotrzebowań dot. bieżących potrzeb administracyjnych wydziału zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- współpraca przy sporządzaniu memoriałów kosztowych i analizie realizacji założonych memoriałów (rozliczenia) –> przekazywanie wszelkich informacji dot. generowania kosztów;
- archiwizowanie kopii dokumentów finansowych przekazywanych do Pionu Rachunkowości oraz innych jednostek i komórek organizacyjnych firmy;
- współpraca przy wyjaśnianiu rozbieżności pomiędzy planem a wykonaniem kosztów za dany m-c;
Wymagania:
- absolwent studiów wyższych (m.in posiadający licencjat)
- znajomość języka angielskiego na poziomie b.dobrym
- znajomość języka francuskiego na poziomie podstawowym
- znajomość pakietu Office: Word, Excel, Power Point
- zdolności analityczne
- umiejętność pracy w zespole
- asertywność
- dbałość o szczegóły, systematyczność
- umiejętność planowania pracy, zarządzanie czasem;
- komunikatywność;
- radzenie sobie z emocjami;
- szeroko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Oferujemy:
- wynagrodzenie: 23 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie;
- umowę o pracę.