Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od 15 lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu. Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z sektora budowlanego, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- organizacja i obsługa spotkań zarządu
- uczestniczenie w spotkaniach (protokołowanie, tłumaczenia)
- obsługa korespondencji
- przyjmowanie gości
- prowadzenie kalendarza zarządu i organizacja podróży służbowych
- sporządzanie prezentacji, przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów
Poszukiwane kompetencje
- biegła znajomość języka francuskiego (bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dużym atutem)
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (wymagana dyspozycyjność w zakresie pełnego etatu)
- bardzo dobra organizacja pracy
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office
- dużym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w dynamicznym, międzynarodowym środowisku biznesowym
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń pozapłacowych
- możliwość rozwoju i udziały w ciekawych projektach
- bardzo dobrą atmosferę pracy