Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/ka Zarządu

GJ&Partner
Kielce
praca stacjonarna
3693 dni temu

Ogłoszenie numer: 539316, z dnia 2014-12-01

GJ&Partner

Nasz klient to bardzo nowocześnie zarządzana firma działąjąca w całej Polsce z siedzibą w Kielcach,

specjalizująca się w sprzedaży opakowań i maszyn pakujących, głównie dla sektora rolno-spożywczego.

Zarówno nowoczesne rozwiązania technologiczne oferowanych produktów

jak i doradztwo klienta na wysokim poziomie determinują codzienną pracę całego zespołu,

do którego poszukujemy ludzi ambitnych i otwartych na nowe wyzwania.

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Kielce

Nr Ref.: AS ZARZ

 

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby, która chce w przyszłości zostać skutecznym managerem i w tym celu pragnie pracując zdobyć dodatkowe doświadczenie!

Do codziennych obowiązków będą należały:

  • realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd firmy
  • przygotowanie prezentacji, sporządzanie raportów i notatek
  • controlling procesów
  • kontrola realizacji celów

Wymagania

Ważniejsze od doświadczenia zawodowego będą:

  • bardzo dobra komunikatywność, zapał i duża energia do pracy
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętności analityczne
  • znajomość zasad biznesowego savoir vivre i zastosowanie w codziennej pracy
  • umiejętność efektywnego działania nawet w sytuacjach konfliktowych
  • biegła znajomość programów office 
  • determinacja w osiąganiu ambitnych celów i chęć ciągłego doskonalenia się
  • gotowość do pracy w nienormowanym czasie


Mile widziane:
  • znajomość CRM, Controlling'u, zasad Zarządzania Jakością, podstaw Rachunkowości
  • wyższe wykształcenie techniczne
  • umiejętności handlowe (negocjacje, techniki sprzedaży)
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • stabilną i ciekawą pracę o międzynarodowym i dynamicznym charakterze
  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • wyśmienite przygotowanie praktyczne do stanowisk przywódczych
  • motywujące wynagrodzenie zależne od osiąganych wyników

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...