młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...
Praca.plWarszawa
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
14 dni
Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń.
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Zadania: Zarządzanie kalendarzem Prezesa i organizacja spotkań; Koordynacja korespondencji biznesowej i przygotowywanie odpowiedzi; Tłumaczenie dokumentów; Komunikacja z partnerami biznesowymi – zarówno lokalnymi, jak i zagranicznymi; Organizacja podróży służbowych (loty, zakwaterowanie,...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...
Zadania: Obsługa biura oraz poczty Współpraca z dostawcami; Organizacja materiałów marketingowych Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów; Archiwizacja; Zamawianie artykułów biurowych;
asystent umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Retail specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarze sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz sieci handlowych. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem retail rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.
Naszym klientem jest duża, stabilna firma działająca w branży Retail, zatrudniająca w Polsce kilka tysięcy osób, która w związku z rozwojem poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
administrowanie i organizacja pracy biura zarządu
prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja spotkań i podróży służbowych
prowadzenie korespondencji, organizacja i kontrola obiegu dokumentów
organizacja wizyt gości
prowadzenie spraw finansowych i przygotowywanie rozliczeń kosztowych
opracowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji
dbanie o wizerunek firmy
Oczekiwania:
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej/dużej organizacji
bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel i Power Point)
dobra organizacja pracy
komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
Klient oferuje:
Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
Pracę w dużej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się poniżej:
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...
Praca.plWarszawa
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
14 dni
Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń.
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Zadania: Zarządzanie kalendarzem Prezesa i organizacja spotkań; Koordynacja korespondencji biznesowej i przygotowywanie odpowiedzi; Tłumaczenie dokumentów; Komunikacja z partnerami biznesowymi – zarówno lokalnymi, jak i zagranicznymi; Organizacja podróży służbowych (loty, zakwaterowanie,...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...
Zadania: Obsługa biura oraz poczty Współpraca z dostawcami; Organizacja materiałów marketingowych Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów; Archiwizacja; Zamawianie artykułów biurowych;
asystent umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...