Tworzona przez nas firma CHI Polska S.A. to nieustannie od kilkunastu lat lider polskiego rynku kawowego. To, co cieszy nas najbardziej, jest fakt, że coffeeheaven stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek. Naszym wyjątkowym projektem jest COSTA by coffeeheaven – miejsce dla wszystkich kochających kawę i miejski styl życia, gdzie międzynarodowe doświadczenie COSTA COFFEE w połączeniu z profesjonalizmem polskiej załogi CHI Polska, najlepiej znającej kawowe upodobania Polaków, tworzą doskonały klimat dla kawowej pasji.
W chwili obecnej poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu CHI Polska i rozpocznie pracę na stanowisku:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Zarządzającego oraz Członków Zarządu ,
- Redagowanie oficjalnych pism i korespondencji na potrzeby Dyrektora Zarządzającego,
- Organizację i koordynację spotkań, w których uczestniczą Członkowie Zarządu,
- Przygotowywanie materiałów (prezentacji, zestawień, raportów) na potrzeby Dyrektora Zarządzającego,
- Współpracę merytoryczną z przedstawicielami innych działów Firmy oraz Grupy,
- Przygotowywanie podsumowań ze spotkań Zarządu oraz dbałość o zapewnienie realizacji uzgodnień,
- Koordynację obiegu dokumentów przygotowanych na potrzeby Zarządu,
- Zarządzanie przepływem informacji między Członkami Zarządu a innymi przedstawicielami Firmy i międzynarodowymi strukturami Grupy.
Poszukujemy osoby, która:
- Prezentuje wysokie umiejętności interpersonalne i z entuzjazmem podchodzi do realizacji postawionych przed nią zadań,
- Jest doskonałym organizatorem,
- Prezentuje efektywność we współpracy z kadrą menedżerską oraz potrafi łączyć priorytety wynikające z potrzeb różnych osób oraz obszarów biznesowych,
- Potrafi w sposób elastyczny radzić sobie z nieprzewidywalnymi sytuacjami,
- Jest samodzielna w działaniu i czuje się odpowiedzialna za realizację postawionych przed nią zadań,
- Ma przynajmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku Asystenta(ki) Zarządu w międzynarodowej firmie,
- Biegle posługuje się programami pakietu MS Office (w szczególności Excel, Outlook i PowerPoint),
- Posiada wyższe wykształcenie (mile widziane w obszarze ekonomii i/lub administracji),
- Posługuje się językiem angielskim w stopniu zaawansowanym (C1).
Oferujemy:
- Pracę w Firmie, która jest w gronie najlepszych Pracodawców w Polsce (Top Employers Polska 2013).
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach CHI Polska.
- Dołączenie do zespołu osób, które z pasją podchodzą do swojej pracy.
- Pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna).
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.