POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W CENTRALI FIRMY W POZNANIU NA STANOWISKO:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Biegła znajomość języka niemieckiego (w mowie i w piśmie), znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- Umiejętność redagowania pism,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- Zdolności organizacyjne i analityczne,
- Skrupulatność, punktualność, sumienność,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy
Poznaj
Transgourmet Polska
Transgourmet Polska jest właścicielem marek handlowych Transgourmet i Selgros. Transgourmet to dystrybucja do gastronomii i punktów zbiorowego żywienia. Mamy własną profesjonalną flotę samochodów oraz nowoczesne centra logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim i Gliwicach. Selgros to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych. Oferujemy pełne zaopatrzenie dla klientów indywidualnych i osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w 20 oddziałach, w największych miastach w Polsce, zatrudniając ponad 4 500 pracowników.