Ogłoszenie numer: 1863776, z dnia 2017-12-25
Dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Jaworzno
Opis stanowiska
- bieżąca obsługa kancelaryjna Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki;
- protokołowanie posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, przygotowywanie projektów stosownych uchwał;
- koordynowanie współpracy z kancelarią prawną;
- prowadzenie rejestrów wewnętrznych i zewnętrznych aktów normatywnych oraz pism wchodzących i wychodzących ze Spółki;
- organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad;
- organizowanie wyjazdów służbowych;
- organizowanie i prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu;
- zarządzanie hierarchią informacji przypływających do przełożonego;
- obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura;
- administrowanie korespondencją Zarządu Spółki;
- opracowywanie raportów i prezentacji;
- współpraca z innymi działami w firmie.
Wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu prawa, administracji, zarządzania lub pokrewne;
- praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych;
- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu;
- zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych;
- doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach;
- umiejętność rozwiązywania złożonych problemów;
- wzorowa organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność;
- asertywność, samodzielność i wysoka kultura osobista;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- mile widziana biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego;
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
Oferujemy
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie;
- zatrudnienie na postawie umowy o pracę;
- praca od poniedziałku do piątku 8 h/dobę;
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.