Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/-ka Zarządu

Medicover sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2631 dni temu

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Są nas tysiące. Dołącz do nas!


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/-ka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Oczekiwania wobec kandydatów:
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta/-ki Zarządu, mile widziane doświadczenie w obsłudze anglojęzycznych menedżerów wysokiego szczebla
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sektorze usług medycznych będzie bardzo dużym atutem
  • swobodna komunikacja w języku polskim oraz angielskim (C1), język niemiecki mile widziany
  • postawa typu "wszystko da się załatwić"
  • samodzielność, proaktywność, przedsiębiorczość, operatywność i energia w działaniu
  • umiejętność zachowania spokoju w kryzysowych sytuacjach
  • pełna dostępność i zadaniowy czas pracy
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, swobodne poruszanie się w programie Power Point oraz zdolność do prezentowania danych w atrakcyjnej formie graficznej
  • gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych (średnio dwa razy w roku)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • wspieranie Menedżerów najwyższego szczebla w codziennych obowiązkach
  • N\nadzór nad kalendarzem, przepływem dokumentacji i korespondencji
  • organizacja podróży służbowych przełożonych, gości oraz partnerów biznesowych
  • przygotowywanie prezentacji, raportów, notatek, umów i innych dokumentów
  • kontrola przychodzącej korespondencji, zapytań i rozmów telefonicznych
  • wykonywanie tłumaczeń język angielski-język polski oraz język polski-język angielski
  • zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla
  • rozliczenie bieżących wydatków gotówkowych oraz kart kredytowych
  • organizacja oraz przeprowadzanie wizyt gości zewnętrznych
Oferujemy:
  • pełne wsparcie w okresie wdrożenia
  • możliwość wykorzystania i dalszego rozwoju swoich talentów organizacyjnych
  • możliwość zdobycia unikalnych doświadczeń zawodowych, pomocnych w przyszłej karierze
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę i dobrą organizację pracy
  • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • benefity (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet  Multi Sport, Multi Kino, Multi Teatr, ubezpieczenie NNW, bony świąteczne, szeroka oferta zniżek na produkty w ramach platformy zakupowej Medicover_Benefits, bezpłatny dostęp do platformy MedicoverGO oferującej indywidualne plany dietetyczne i treningowe, możliwość skorzystania z szerokiej oferty akcji profilaktycznych oraz oferty zniżek na usługi oferowane przez inne spółki w ramach Medicover
 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...