Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/ka Zarządu

Lafarge
Warszawa
praca stacjonarna
2845 dni temu
Prosimy o dołączenie do życiorysu i podpisanie następującej klauzuli:: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

LafargeHolcim włącza się w budowę miast na całym świecie poprzez oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla budownictwa mieszkaniowego, trwałej zabudowy miejskiej, solidnych rozwiązań budowlanych i lepszej komunikacji między miastami. LafargeHolcim realizuje politykę zrównoważonego rozwoju, łączącą działalność przemysłową z szacunkiem dla środowiska naturalnego, pracowników i lokalnych społeczności. Wartością firmy jest bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników, klientów oraz kontrahentów.

Obecnie poszukuje osoby na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres odpowiedzialności:
  • Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań)
  • Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem
  • Prowadzenie sekretariatu, w tym: prowadzenie dokumentacji, rozliczanie faktur, kontrolowanie budżetu, zarządzanie korespondencją
  • Drobne tłumaczenia
  • Rzetelna i terminowa realizacja zadań zleconych przez członków zarządu
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Roczne doświadczenie na stanowisku asystenckim
  • Wiedza z zakresu  organizacji pracy sekretariatu i jego funkcjonowania
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole będzie dodatkowym atutem
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Odpowiedzialność, terminowość, samodzielność
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji 
 

Poznaj

Holcim Polska S.A

Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....