Nasz Klient, międzynarodowa firma dostarczająca rozwiązania outsourcingowe dla sektora telekomunikacyjnego, w związku z dalszym rozwojem na polskim rynku poszukuje do swojej Centrali w Warszawie kandydatów na stanowisko:
Asystent/-ka Zarządu
Nr ref.: AZ/05/11/praca
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazdów służbowych, spotkań oraz konferencji;
- Przygotowywanie zestawień, prezentacji oraz tłumaczeń na potrzeby Zarządu;
- Składanie zamówień na materiały biurowe na potrzeby Zarządu;
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Współpraca z innymi Działami firmy;
- Czynności wynikające z bieżącej działalności firmy, zlecone przez Zarząd.
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera (MS Office – Word, Excel, Power Point, Outlook);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Odporność na stres;
- Wysoka kultura osobista;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Dynamizm i świetne umiejętności organizacyjne.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie budującej pozycję na rynku;
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
- W perspektywie możliwość rozwoju i awansu.