ITF jest innowacyjną agencją reklamową, dostarczającą klientom kompleksowe usługi z zakresu marketingu internetowego przy wykorzystaniu najnowszych technologii. Największą wartością naszej firmy jest Zespół - to młodzi, zaangażowani i chętnie dzielący się wiedzą ludzie. Jeśli chcesz dzielić z nami nasze pasje - dołącz do nas!
Zapraszamy Cię do współpracy, jeśli: lubisz ambitne zadania; dynamiczne środowisko; nie boisz się nowych wyzwań; działasz poza schematami i skutecznie rozwiązujesz problemy. Jeśli do tego czujesz satysfakcję z niesienia pomocy innym oraz za bycie odpowiedzialnym za szereg spraw jednocześnie – to praca dla Ciebie!
- kompleksowa współpraca z Członkami Zarządu w obszarze biznesowym i personal assistance
- zarządzanie obiegiem dokumentów, przepływem informacji
- organizacja i prowadzenie kalendarza spotkań
- obsługa spotkań, podróży
- współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz z dostawcami usług
- koordynacja projektów i wydarzeń firmowych
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- realizacja niestandardowych zadań
- minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Asystentki Zarządu
- nastawienie na rozwój zawodowy w obszarze administracyjnym poparty odbytymi kursami/szkoleniami, prywatnymi zainteresowaniami
- wykształcenie wyższe lub student/ka ostatnich lat (kierunki ścisłe, ekonomiczne lub związane z zarządzaniem)
- język angielski na poziomie bardzo dobrym (min. B2)
- znajomość MS Office
- analityczny umysł
- kreatywność, własna inicjatywa, nastawienie na szukanie rozwiązań
- skuteczność i niestandardowość w działaniu
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji
- dynamika w działaniu, szybkie tempo pracy
- wysoka kultura osobista, poczucie estetyki
- dokładność i skrupulatność, dbałość o detale
- odpowiedzialność, samodzielność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zaangażowanie, komunikatywność i chęć niesienia pomocy innym
- łatwość nawiązywania kontaktów oraz pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- prawo jazdy kat. B
- ambitną pracę w firmie odnoszącej sukcesy na polu międzynarodowym
- ogromną możliwość rozwoju w strukturach firmy w zależności od zainteresowań i kompetencji
- przyjazną atmosferę i fajny zespół młodych ludzi
- prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
- atrakcyjne wynagrodzenie
Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” wypełnij formularz wraz z krótką informacją na temat własnej osoby, swoich doświadczeń i osiągnięć w zakresie pracy z Członkami Zarządu/osobami decyzyjnymi w organizacji – zaprezentuj dlaczego uważasz, że to właśnie TY spełniasz wszystkie nasze oczekiwania!