Ogłoszenie numer: 109021, z dnia 2010-08-02
Intercom WorldWide S.L.
Intercom WorldWide S.L. is a Internet company with leading businesses in many European countries. Intercom WorldWide S.L. is Spain’s best workplace in the category 100-250 employees and have more than 10 years of experience in New Media and Internet technology.
Asystent/ka zarządu
Miejsce pracy: mazowieckie
Nr Ref.: PC0714AZ
Opis stanowiska
- organizacja spotkań biznesowych oraz wyjazdów służbowych
- przygotowywanie prezentacji na potrzeby Zarządu,
- bieżąca współpraca z pozostałymi działami biura w zakresie organizacji spotkań firmowych,
- prowadzenie kalendarza członków Zarządu,
- zarządzanie korespondencją listowną i elektroniczną,
- sporządzanie raportów ze spotkań zarządu,
- organizacja podróży służbowych Zarządu.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- wysoka kultura osobista,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- rozwinięte zdolności interpersonalne
Oferujemy
- zatrudnienie na pełen etat
- możliwości rozwoju
- możliwość zdobycia doświadczenia
- przyjazna atmosfera w pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.