Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Sygnity to wiodąca polska firma informatyczna, od ponad 25 lat wdrażająca zaawansowane technologicznie systemy własne oraz rozwiązania firm globalnych. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki: od administracji publicznej, energetyki, przez banki, ubezpieczenia po szeroko rozumiany przemysł.
Posiadamy biura w 13 miastach w Polsce, pracuje u nas 1200 specjalistów, wdrożyliśmy ponad 8000 projektów.
Kto tworzy Sygnity? Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!
Szukamy Asystenta/Asystenki Zarządu, aplikuj do nas jeśli:
- Chcesz pracować w jednej z czołowych firm w branży IT,
- W swojej codziennej pracy cechujesz się dobrą organizacją pracy,
- Lubisz i potrafisz zarządzać kalendarzem spotkań,
- Potrafisz pracować pod presją czasu,
- Twoje umiejętności interpersonalne są na wysokim poziomie,
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- MS Office nie ma przed Tobą tajemnic,
- Znasz anglielski w stopniu pozwalającym na swobodną konwersację,
- Jesteś komunikatywny/a, masz poczucie humoru i lubisz pracować z w przyjaznej atmosferze.
U nas będziesz:
- Odpowiadać za kompleksową obsługę Biura Zarządu (wsparcie administracyjne i organizacyjne),
- Zajmować się właściwym przepływem informacji, koordynacją dokumentów oraz wstępną segregacją korespondencji od/do Członków Zarządu,
- Organizować i obsługiwać wewnętrzne i zewnętrzne spotkania, w tym wyjazdy służbowe Członków Zarządu,
- Organizować i koordynować kalendarz spotkań Członków Zarządu,
- Realizować zadania zlecone przez Członków Zarządu.
Z nami zyskasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Rozwój kompetencji w organizacji, która świadomie zarządza swoim know-how, aby stale doskonalić oferowany na rynku portfel produktów i usług,
- Atrakcyjne warunki finansowe,
- Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
Zobacz Profil Pracodawcy