![](/img/firma/templates/740202/1642/top.jpg)
Umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia na stałe
Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się w Polsce spółki z sektora "Construction" będącej jednym z europejskich liderów w swojej branży - poszukujemy profesjonalnej i energicznej Asystentki Zarządu odpowiedzialnej za prowadzenie sekretariatu, kompleksowe wsparcie przełożonych oraz koordynację obiegu dwujęzycznej dokumentacji zgodnie z korporacyjnymi standardami.
Asystent/ka Zarządu z językiem francukim (M/F)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PAAB8872
Opis stanowiska:
- Zarządzanie kalendarzem Prezesa firmy oraz Członków Zarządu
- Organizacja licznych, międzynarodowych podróży służbowych Członków Zarządu (zamawianie biletów lotniczych i kolejowych, rezerwacje hoteli, itp.)
- Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych Zarządu, w tym sporządzanie protokołów ze spotkań w języku polskim i francuskim
- Organizacja cyklicznych spotkań Rady Nadzorczej
- Przygotowanie prezentacji oraz materiałów na spotkania
- Koordynowanie pracy sekretariatu Zarządu, komunikacja wewnętrzna pomiędzy Zarządem a pracownikami firmy
- Kontakt z centralą we Francji i oddziałami firmy na terenie Polski
- Tłumaczenie i prowadzenie dokumentacji w języku polskim i francuskim
- Nadzór nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacja oraz wsparcie Zarządu i sekretariatu w zakresie innych bieżących zadań administracyjnych
Kogo szukamy:
- Wykształcenie wyższe lub wyższe niepełne
- Co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku asystenckim w międzynarodowym środowisku
- Biegła znajomość języka francuskiego jest warunkiem koniecznym
- Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
- Praktyczna znajomość programów MS Word, MS Excel, MS Power Point
- Samodzielność i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz chęć podejmowania inicjatywy
- Skrupulatność i wielozadaniowość
![](/img/firma/templates/740202/1642/bottom.jpg)