Nasz Klient, firma dostarczająca rozwiązania outsourcingowe do sektora telekomunikacyjnego i energetycznego, w związku z dalszym rozwojem na polskim rynku poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent/-ka Zarządu / Recepcjonista/-ka
Nr ref.: AZ/09/11/praca
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazdów służbowych, spotkań oraz konferencji
- Przygotowywanie zestawień, prezentacji oraz tłumaczeń na potrzeby Członków Zarządu
- Składanie zamówień na materiały biurowe
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Współpraca z innymi działami firmy
- Czynności wynikające z bieżącej działalności firmy, zlecone przez Prezesa Zarządu
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera (MS Office – Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Odporność na stres
- Wysoka kultura osobista
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dynamizm i świetne umiejętności organizacyjne
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie budującej pozycję na rynku
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- W perspektywie możliwość rozwoju i awansu