Carry Sp. z o.o. jest firmą posiadającą sieć sklepów odzieżowych na terenie całego kraju. W chwili obecnej zapraszamy osoby chętne do udziału w procesie rekrutacji w charakterze:
Asystent/ka Zarządu, Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Opis stanowiska:
- Prowadzenie sekretariatu, obsługa spotkań,
- Zarządzanie korespondencją, wykonywanie czynności administracyjnych, kontakt telefoniczny, przygotowywanie raportów
- Koordynowanie przepływu informacji w Firmie
- Nadzór nad obiegiem dokumentów
- Nadzór nad flotą samochodową
- Administracyjna obsługa salonów sieci
- Koordynowanie czynności związanych z otwieraniem i zamykaniem placówek
- Obsługa umów handlowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalnych oraz kultura osobista
- Dobra znajomość języka angielskiego (płynna komunikacja)
- Obsługa MS Office oraz urządzeń biurowych
- Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, motywacja do pracy
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacji pracy pod presją czasu
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- Energia w działaniu, inicjatywa, optymizm
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju