Ogłoszenie numer: 1725546, z dnia 2017-07-31
TDC POLSKA firmą specjalizującą się w instalacji wielkoformatowych ekranów. W swojej ofercie posiadamy zróżnicowane produkty kierowane do małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw.
Obecnie poszukujemy energicznych, odpowiedzialnych i zaangażowanych w pracę osób na
stanowisko:
Asystent/ka w zakresie obsługi klientów zagranicznych
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- przygotowanie ofert handlowych z branży Digital Signage, audio-wideo, multimedia,
- organizowanie tłumaczeń/ tłumaczenie dokumentów, redagowanie pism oraz konwersacje biznesowe w języku niemieckim oraz angielskim,
- prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z podmiotami zagranicznymi (urzędy, organizacje),
- koordynowanie i nadzorowanie wszelkich prac związanych z realizacją kontraktów,
- spotkania i kontakt z Klientami na terenie Polski i Europy,
- wsparcie w pozyskiwaniu nowych inwestycji,
- zarządzanie i planowanie budżetów, szacowanie kosztów na różnorodne projekty IT,
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
- udzielanie całościowego wsparcia w zakresie projektów zagranicznych.
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – będzie zaletą nie jest konieczne,
- znajomość zagadnień z branży informatycznej, sprzedaży i marketingu,
- biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego,
- otwartość, komunikatywność,
- dyspozycyjność czasowa,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie - pensja podstawowa + prowizja,
- możliwość zdobycia bardzo cennego rozwoju zawodowego,
- pracę w młodym, energicznym zespole,
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, która jest liderem w swojej branży na rynku polskim i niemieckim.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.