ITC Grupa – Polski HR Sp. z o.o. to Agencja Pracy Tymczasowej należąca do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. Zajmujemy się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników tymczasowych w Polsce. Na rynku pracy działamy od 1999 r. i do tej pory zrekrutowaliśmy ponad 100 tys. pracowników.
ITC Grupa - Polski HR sp. z o. o jako Agencja Pracy Tymczasowej jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8798.
Agencja Pracy Tymczasowej ITC GRUPA w związku z realizacją projektów Mystery Shopping poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystent/ka w dziale zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- praca administracyjno- biurowa w dziale zakupów
- archiwizacja dokumentacji
- przygotowywanie zestawień na potrzeby działu
- wspomaganie bieżącej pracy zespołu
Wymagania:
- doświadczenie w pracy biurowej
- mile widziany status studenta
- język angielski na poziomie komunikatywnym
- dyspozycyjność 3-5 dni w tygodniu (8 godzin dziennie)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
- skrupulatność, dokładność, szybkość w działaniu
Oferujemy:
- atrakcyjna stawka godzinowa
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno- prawną
- możliwość zdobycia doświadczenia w dziale zakupów
- oferujemy pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji