Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Zapewnienie sprawnej komunikacji w Departamencie Sprzedaży Licencji oraz koordynacja wyznaczonych działań wraz z kontaktem z innymi działami firmy oraz z gośćmi;
- Prowadzenie kalendarzy spotkań, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zapewnienie serwisu technicznego podczas spotkań, przygotowywanie notatek i sprawozdań, przygotowywanie prezentacji, przyjmowanie gości na potrzeby Departamentu Sprzedaży Licencji;
- Organizacja i rozliczanie podróży służbowych Departamentu Sprzedaży Licencji;
- Koordynacja wybranych projektów realizowanych w Departamencie Sprzedaży Licencji;
- Rozliczanie dokumentów finansowych;
- Współudział w przygotowywaniu Targów CPHI.
- Wyższego wykształcenia;
- Znajomości pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym, w szczególności Power Point i Excel;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego;
- Zaangażowania, sumienności i umiejętności organizacyjnych.
- Umowę o pracę na zastępstwo oraz pakiet świadczeń dodatkowych zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed;
- Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
- Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.