Firma SFERIS sp. z o.o. ogólnopolska sieć sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie poszukuje osób do pracy w centrali firmy na stanowisko:
Asystent/ka w Biurze Zarządu
Piaseczno (Zamienie) k. Warszawy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- dbałość o prawidłowy obieg informacji oraz dokumentów w biurze
- prowadzenie kalendarza spotkań prezesa zarządu
- organizacja wyjazdów służbowych prezesa zarządu
- pomoc w administracyjnym funkcjonowaniu biura
- prowadzenie zakupów na potrzeby biura
Osoba ubiegająca się o stanowisko powinna posiadać:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość MS Office
- bardzo dobra organizacja własnej pracy
- odpowiedzialność i rzetelność
- miła aparycja i wysoka kultura osobista
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- samodzielność wykonywanych zadań
- umowę o pracę
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o załączenie następującej formuły:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r o ochronie danych osobowych. Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)