Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Asystent Dyrektora Gdańsk
Asystent/ka regionalnego dyrektora handlowego

Asystent/ka regionalnego dyrektora handlowego

Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.
Gdańsk
praca stacjonarna
2714 dni temu

Ogłoszenie numer: 1681730, z dnia 2017-06-15

Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Asystent/ka regionalnego dyrektora handlowego

Miejsce pracy: Gdańsk

Nr Ref.: GD/01

 

Opis stanowiska

  • zbieranie potrzebnych do raportowania informacji od handlowców, tworzenie odpowiednich zestawień,
  • przekazywanie postępowań przetargowych do odpowiednich handlowców w regionie,
  • obowiązki administracyjno – biurowe mi.in. przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i dbanie o jej właściwy obieg, składanie wniosków o dostępy i narzędzia pracy dla nowych handlowców, rozliczanie delegacji służbowych, zamówienia środków trwałych dla biura,
  • weryfikacja potencjalnych baz danych oraz wyszukiwanie nowych inicjatyw biznesowych,
  • współpraca z zespołem handlowym oraz Centralą firmy.

Wymagania

  • dobra znajomość MS Office,
  • doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą – mile widziane,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
  • asertywność,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • otwartość na rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych.

Oferujemy

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze
  • zatrudnienie w dużej stabilnej organizacji biznesowej,
  • możliwość rozwoju w dziale związanym ze sprzedażą,
  • pracę pełną wyzwań w zgranym i zaangażowanym zespole handlowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...