Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/-ka Prezesa Zarządu

LS Airport Services S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3753 dni temu

Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu, samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Modlinie, Krakowie oraz w Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów.
 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób do wsparcia w czynnościach związanych z:


Asystent/-ka Prezesa Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: ZEW/APZ/09/2014

Wymagania:
  • Wykształcenie Wyższe lub niepełne Wyższe – WARUNEK KONIECZNY
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – minimum poziom C1 – WARUNEK KONIECZNY
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność redagowania tekstu
  • Umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem
  • Wysoka kultura osobista i rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • Dokładność, dyskrecja, lojalność
  • Mile widziane doświadczenia na stanowisku asystenckim

 

Zakres obowiązków:
  • Obsługa kancelaryjna Spółki
  • Zapewnienie prawidłowej obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej do /ze Spółki
  • Zapewnienie właściwego rozpowszechniania dokumentów wewnętrznych  i  zewnętrznych w Spółce
  • Przyjmowanie oraz pomoc w załatwianiu wniosków składanych do Prezesa  Zarządu
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi obszarami firmy
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów
  • Organizacja podróży służbowych, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Koordynacja pracy sekretariatu
  • Przestrzeganie Regulaminów i Procedur obowiązujących w Spółce
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Inne prace administracyjne
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Stabilność zatrudnienia
  • Pracę w firmie o wieloletniej tradycji
  • Zniżkowe taryfy biletowe PLL LOT dla pracowników oraz ich najbliższych członków rodziny
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Wynagrodzenie według taryfikatora
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...