Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: APZ/DDP-05/WRO
- Wsparcie organizacyjne i merytoryczne Prezesa Zarządu,
- Przygotowanie raportów, analiz, zestawień i prezentacji,
- Wdrażanie kampanii wizerunkowych (Facebook, LinkedIN etc.),
- Organizacja spotkań biznesowych,
- Administrowanie biurem i koordynacja zaopatrzenia firmy w artykuły biurowe i spożywcze,
- Zarządzanie współpracą z dostawcami usług,
- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, kontakty z instytucjami i urzędami,
- Kontakty z podwykonawcami,
- Reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji oraz innych spotkań biznesowych,
- Organizacja eventów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
- Wykształcenie wyższe (min. licencjackie/inżynierskie),
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie,
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (szczególnie PPT, Word, Excel),
- Czynne prawo jazdy kat. B,
- Wysoki poziom samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Sumienność i konsekwencja w podejmowanych działaniach oraz duża inicjatywa w działaniu,
- Doskonała organizacja pracy, dokładność, skrupulatność, otwartość na nową wiedzę i doświadczenia.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- System motywacyjny,
- Ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie świadczącej usługi informatyczne wielu renomowanym przedsiębiorstwom,
- Możliwość rozwoju zawodowego w prestiżowej, nowocześnie zarządzanej i stale rozwijającej się organizacji,
- Niezbędne narzędzia pracy.