Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Prezesa Zarządu
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 001/ANC/ASP
Zadania:
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- organizacja spotkań i kalendarza przełożonego;
- organizacja telekonferencji;
- organizacja podróży służbowych, rezerwacja hoteli, samochodów itp.;
- przygotowywanie cotygodniowych raportów;
- zarządzanie korespondencją wychodzącą oraz przychodzącą;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz informacji w biurze;
- przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań odbywających się w siedzibie firmy;
- obsługa poczty elektronicznej oraz z centrali telefonicznej.
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- doświadczenie na stanowisku Asystentki Zarządu lub Asystentki Personalnej (1-2 lata);
- bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
- bardzo dobra umiejętność organizacji czasu;
- wysoka kultura osobista;
- poufność, dyskrecja.
- wynagrodzenie 4000 brutto;
- umowę o pracę tymczasową(od 04.2014 do 12.2014-zastępstwo,z możliwością dalszego zatrudnienia;
- zatrudnienie przez Manpower;
- praca w firmie o stabilnej pozycji;
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;
- możliwość nawiązania długotrwałej współpracy.