Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: AMFN/12/2013
- logistyczne i administracyjne wsparcie kadry zarządzającej w codziennych obowiązkach
- organizacja i obsługa spotkań, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz organizacja podróży służbowych (krajowych i zagranicznych)
- zarządzanie kalendarzem spotkań
- monitorowanie a także zarządzaniem spotkaniami z klientami,
- przygotowanie wydatków i ewidencja czasu pracy dla przełożonych,
- przygotowywanie materiałów do prezentacji w programie PowerPoint
- biegła znajomość języka francuskiego lub niemieckiego (poziom C1/C2)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2)
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym lub związanym z obsługą klienta w dużej międzynarodowej organizacji
- umiejętności organizacyjne oraz dbałość o szczegóły
- komunikatywność, elastyczność i otwartość na nowe wyzwania
- dynamika w działaniu
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Outlook, PowerPoint oraz Word
- gotowość do odbywania podróży służbowych
- gotowość do podjęcia pracy w Krakowie
- motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń,
- prywatną opieka medyczna,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych,
- atrakcyjny program szkoleń,
- ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole.